Font Size

SCREEN

Profile

Layout

Menu Style

Cpanel

Ofertas de empleo

En INGENIUM RRHH   puedes encontrar trabajo ya. Consulta  nuestras ofertas de empleo y envíanos tu curriculum para  formar parte del proceso de selección.

 

OFERTAS DE EMPLEO: 

 

 REF T.I 1:  TÈCNIC INFORMÀTIC

 

 Seleccionem per a empresa industrial ubicada  a Reus un Tècnic Informàtic

 

FUNCIONS A DESENVOLUPAR
 
- Resoldre incidències degudes a instal-lació de sofware
-Col·laborar amb el client en la definició i la concreció dels objectius del projecte
-Fer seguiment dels  seus projectes.
-Relació contínua amb clients, proveïdors i altres departaments interns per garantir el correcte desenvolupament i evolució dels projectes instaurats. 
-Manteniment informàtic de clients i proveïdors en cas de necessitat 
-Fidelitzar els clients i cercar noves oportunitats de negoci, en clients existents i/o potencials.

 

FORMACIÓ I CONEIXEMENTS ESPECÍFICS
 
FP II  Electrònica
Coneixementd’administraciódesistemesWindows(7,8,10 Windows Server): configurar contes d'usuaris, serveis de Windows,Firewall.
Coneixement BBDD, (Access, SQL Server) i connectors OLE 32/64 bit.
Capacitat deinstal·lari configurar un Servidor Windows 2012, SQL Server i IIS (Internet InformationServer)

 

IDIOMES
Català i castellà, llengües d'ús habitual, correctament escrites i parlades.
Anglès, nivell alt valorable.
Altres, valorable.

 

REQUISITS
Carnet conduir B
 
PERFIL DESITJAT
 
Persona disposada a formar part d'un projecte on els valors i l'actitud de l'equip, són el pilar fonamental perafrontar els reptes diaris.
La motivació i la satisfacció personal de la feina benfeta, han de ser un requisit en el candidat, així comtambé ho ha de ser el compromís i la confiança envers la companyia i els companys.
Per a la posició a cobrir es requereix doncs, un professional capaç de treballar en equip i interrelacionar-seobertament amb els companys i clients, valorant també, la visió global de negoci que pugui aportar. Aixímateix, es tindrà en compte l’adequació del perfil del candidat a les competències necessàries per al lloc vacant.

 

Es valorarà la planificació, pro activitat,la flexibilitat i/o polivalència, adaptabilitat als canvis tecnològics quesuposen una millora pel departament.

Condicions econòmiques:
- Salari: 16000 € b/a
- Contracte INDEFINIT

- Horari laboral de dilluns a divendres: 08h a 17h

 

 REF ARP17:  ASSISTENT ADMINISTRATIU/VA DEPARTAMENT DE PROJECTES

 

Seleccionem per a empresa industrial ubicada a Reus, una Assistent Administrativa pel departament de projectes.

LES TASQUES A DESENVOLUPAR SON:

- Tasques administratives de procés del propi departament (organització d'agenda dels tècnics, preparació de reunions, seguiment de serveis d'assistència tècnica, contactes amb clients i proveïdors, etc...)

- Gestió documental (control d'arixu físic del departament, preparació d'informes, etc...)

- Canalitzar la comunicació tant a nivell intern com extern (atenció telefònica, client i proveïdor, coordinació entre departaments,etc...)



FORMACIÓ I CONEIXEMENTS ESPECÍFICS
 
-Grau en Administració i Direcció d'Empreses.   FPII Administració
 -Coneixements en materia de Qualitat, Medi Ambient i PRL
  -Coneixement informàtics alts per desenvolupar tasques de gestió amb programa propi (RPS), Office i els programes (softwares)que utilitzen els clients 
 
IDIOMES
 
Català i castellà, llengües d'ús habitual, correctament escrites i parlades
Anglès, nivell alt.
Altres, valorable.
 
PERFIL DESITJAT
 
Persona disposada a formar part d'un projecte on els valors i l'actitud de l'equip, són el pilar fonamental perafrontar els reptes diaris.
La motivació i la satisfacció personal de la feina benfeta, han de ser un requisit en el candidat, així comtambé ho ha de ser el compromís i la confiança envers la companyia i els companys.
Per a la posició a cobrir es requereix doncs, un professional capaç de treballar en equip i interrelacionar-seobertament amb els companys i clients, valorant també, la visió global de negoci que pugui aportar. Aixímateix, es tindrà en compte l’adequació del perfil del candidat a les competències necessàries per al lloc
vacant.
Es valorarà la planificació, pro activitat,la flexibilitat i/o polivalència, adaptabilitat als canvis tecnològics quesuposen una millora pel departament.
 

Condicions econòmiques:
- Salari: 16000€ b/a
- Contracte INDEFINIT 

- Horari laboral de dilluns a divendres: 08h a 17h
 

 REF ADF17:  ASSISTENT ADMINISTRATIU/VA DEPARTAMENT DE FINANCES

Seleccionem per a empresa industrial ubicada a Reus, una Assistent Administrativa pel departament de finances que contribueixi en la preparació i la presentació de la informació comptable, complint amb la normativitat i la legislació vigent, aplicant les Tecnologies d'Informació i Comunicació.

LES TASQUES A DESENVOLUPAR SON: 


- Donar suport al responsable del Departament Financer en les activitats especifiques del departament segons les normes i directrius marcades.
- Efectuar la gestió administrativa i el registre de les operacions comptables i fiscals (assentamnets, IVA, IRPF, etc.)
- Efectuar la gestió administrativa i registre de les operacions de tresoreria.
- Classificar, arxivar i ordenar la documentació.


FORMACIÓ I CONEIXEMENTS ESPECÍFICS
 
-Grau en Administració i Direcció d'Empreses.   FPII Administració
-Coneixements en materia de Qualitat, Medi Ambient i PRL
-Coneixement informàtics alts per desenvolupar tasques de gestió amb programa propi (RPS), Office.
 
IDIOMES
 
Català i castellà, llengües d'ús habitual, correctament escrites i parlades
Anglès, nivell alt.
Altres, valorable.
 
PERFIL DESITJAT
 
Persona disposada a formar part d'un projecte on els valors i l'actitud de l'equip, són el pilar fonamental perafrontar els reptes diaris.
La motivació i la satisfacció personal de la feina benfeta, han de ser un requisit en el candidat, així comtambé ho ha de ser el compromís i la confiança envers la companyia i els companys.
Per a la posició a cobrir es requereix doncs, un professional capaç de treballar en equip i interrelacionar-seobertament amb els companys i clients, valorant també, la visió global de negoci que pugui aportar. Aixímateix, es tindrà en compte l’adequació del perfil del candidat a les competències necessàries per al lloc
vacant.
Es valorarà la planificació, pro activitat,la flexibilitat i/o polivalència, adaptabilitat als canvis tecnològics quesuposen una millora pel departament.
 

Condicions econòmiques:
- Salari: 16000€ b/a
- Contracte INDEFINIT

- Horari laboral de dilluns a divendres: 08h a 17h
 
 
 

 REF M.IG 6:  MAQUINISTA (MAQUINARIA IMPRESSIÓ GRÀFICA)

 

 Seleccionem per a empresa industrial ubicada  a Reus un Maquinista amb experiència amb maquinaria offset o flexo. Imprescindible diposar d'experiència com a ajudant o maquinista d'arts gràfiques

 

 

 
FUNCIONS A DESENVOLUPAR
 
-Recepcionar i atendre a les ordres de fabricació
- Fabricació del producte en funció de les ordres d'execució.
- Control i manipulació  de les màquines d'impressió gràfica
-Realitzarà canvis de treballs, paràmetres d'impressió i tall, canvis de bobines, control contínua de la producció, recollida de producte a la sortida de la màquina, realitzar registres de control de producció, neteja i manteniment de la màquina.
 
FORMACIÓ I CONEIXEMENTS ESPECÍFICS
  
CFGS  Arts gràfiques
Coneixement de color
Valorable haver desenvolupat tasques similars en maquinaria offset o Flexo
 
 
  
IDIOMES
 
Català i castellà, llengües d'ús habitual, correctament escrites i parlades.
 
Anglès, valorable.
 
Altres, valorable.
 
REQUISITS
 
Carnet conduir B
 
PERFIL DESITJAT
 
Cerquem una persona proactiva, orientada a resultats, motivada i disposada a créixer professionalment dins d'una empresa referent a nivell nacional. Pensem en una persona disposada a formar part d'un projecte on els valors i l'actitud de l'equip, són el pilar fonamental perafrontar els reptes diaris.
 
La motivació i la satisfacció personal de la feina benfeta, han de ser un requisit en el candidat, així comtambé ho ha de ser el compromís i la confiança envers la companyia i els companys.
 
Per a la posició a cobrir es requereix doncs, un professional capaç de treballar en equip i interrelacionar-seobertament amb els companys i clients, valorant també, la visió global de negoci que pugui aportar. Aixímateix, es tindrà en compte l’adequació del perfil del candidat a les competències necessàries per al llocvacant.
 
Es valorarà la planificació, pro activitat,la flexibilitat i/o polivalència, adaptabilitat als canvis tecnològics quesuposen una millora pel departament.
 

Condicions econòmiques:
- Salari: 16000 € b/a
- Contracte INDEFINIT

 

- Horari laboral de dilluns a divendres: 08h a 17h

 

 

¿Te interesa la oferta? Envianos tu C.V. con la referencia de la oferta a : Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

 

Recuerda que también puedes formarte con nosotros a precios increibles.Disponemos de más de 800 cursos online y a distancia de todos los sectores y con descuentos de hasta el 75% que te abrirán las puertas al mundo laboral.

                                                                               ¡NO CADUQUES, FÓRMATE¡